Hajar i Sharm el-Sheikh :O

Gud jag tycker att det är ganska creepy det som händer nere i Egypten nu asså, mest för att jag har varit i egypten 3 gånger och plaskat runt där i vattnet. Min mamma har varit där typ 6 gånger eller nåt. Får ju ont i magen av att tänka på att folk lixom blir halvt uppkäkade där nere nu.
Och jag som alltid önskat att jag skulle få se en haj och hade inte tvekat en sekund på att hoppa i om det kom en, för man har ju lixom hört att hajar e ganska shyssta iaf, men 6 attacker på en vecka? :/ Det låter ju helt stört.

Läste en artikel om några ryssar som hade ställt till med ett jävla liv för att dom inte fick gå i vattnet, tror det var samma dag eller dagen efter som den där tyska kvinnan dog. Ni som har varit i egypten vet hur ryssarna där nere beter sig, så jävla respektlösa på koraller, människorna och allt! Nästan så man skulle låta dom hoppa i vattnet och låta havet straffa dom för alla koraller som dom har sappat för att dom simmar och står på ställen som är avstängda trots att strandvakterna siger till dom om och om igen. Och det han får till svars är ett fingen eller ett hånskratt.
En korall växer ungefär 1 cm på 10 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0