Jiiiiises!

Gud, hur trött får man lov att vara igentligen? Bakis i två dagar...
Har typ bara legat på soffan idag, eller föresten, jag orkade duscha med :P
Men annars, bara legat på soffan som en dödis.
Kollat lite Desperate housewives och käkat clementiner.



Men älskling skulle köpa med sig lite lussebullar å sånt så vi kan lussa lite idag iaf :)


Paradise Hotel kommer på Tv idag med juuh...
Finalveckan nu va?
Vem tycker eller tror ni skall vinna?
Jag håller på linn tror jag, fast igentligen Julia men hon äe ju ute nu så...
Men Emanuel har nog stor chans att vinna, men gud va jag stör ihjäl mej på han partner, han ex...kommer inte änns ihåg hennes namn...Mytoman och konstig!
Aja får la se hur det går...
Johannes e ju helt cp också, haha men rätt åt Alexandra att han blåste henne oxå, att man kan vara så korkad å inte fatta att han gjorde exakt samma mot Julia som hanm gör med henne. Trodde hon att deras lilla kärlekshistora var äkta eller och att han bara blåste Julia på exkt samma sätt som han är mot henne, nä ursh för alexandra!

Har ni BTW sett det klippet när hon råkar typ lägga en pytte fis när han sitter över Johannes och flippar loss totalt och lipar å hej å hå och skall åka hem å massa grejer för det? Haha sjukt kul iaf...Finns på tv6 hemsida, KOLLA DET!


Ung och bortskämd kommer idag meed, det är kuwl :)
Fast utan J-P är det inte lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0