Tja Tjaa!



Lördag idag!
Idag skall jag åka och kolla på älskling å gänger när dom spelat fotboll på lundbystrand! :)
Igår va det gör mysigt här hemma, kollade på Idol å så, inte för att jag har följt det någonting men det var ju endå final :P Minnah var ju min favorit i början så jag hejade såklart på henne, men ah..
Har haft cp ont i huvudet hela natten, helt sjukt...
Måste nog dricka massa cola zero idag, är ju beroende :/

Ikväll blir det lite fest, eller typ "sup-svälj" iaf :)
Haha det var ett tag sen man gjorde så, men det är jävligt kul..
Man shotar typ ren sprit eller typ turkisk peppar eller nåt, blir as packad, har skitkul och blir inte bakis :)
Good shit ;D

Nä nu skall jag göra iordning mej :)

Lycka till idag älskling, jag älskar dej sååå mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0