Tjoo!

Idag är det måndag.
Har varit ute och shoppat med mamma. Skulle igentligen köpa en julklapp till crille, men det jag skulle köpa var slut :( Men dom skulle kanske få in fler, så jag hoppas på det :)
Har övningskört oxå, det går skitbra att köra! Känner mej jättesäker, men det gör fortfarande lite sådär kramp ont i magen av att det gick så åt helvete första gången  på uppkörningen, måste komma över det :/

En sak till som är lite jobbigt är att jag är heeelt beronde av pistage nötter, visst bra och gott, men fucking as dyrt :p Haha, köper nog nötter för farligt mycket pengar i månaden :P

Har precis köpt massa as snygga tippar på tradera, så det ska bli kul å leka med.
Och så köpte jag nytt löshår :)
Btw, skrev ju för ett tag sen om att jag skulle prova clips efter 100 år med lim. Och jag måste säga att det är gryyymt skönt att ha clips! Speciellt om man tränar mycket, solar, är utomlands så slipper man slita och förstöra håret. Så man kan ha det typ hur länge som helst! fast man skall ju ha mycket hår på clipsen, inte som när man köper färdiga clipsset. Då är det ju typ bara en tränsrad på vare clipsrad eller vad man ska säga. Jag har ju sytt mina själv.
Har "2" rader där bak, med 4 rader med tränsar på varje "rad".
På siderna har jag en stor med 4 rader tränsar på varje sida och en lite minde med 2 stycken.
Mycket ska det va :D



Aja, sjollahopp för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0