Frågegrej.

Ålder: 23 år
Längd : 170 cm
Vikt:
Piercing: I läppen, på vänster sida
Tatuering: 2 stycke, på ankeln och i nacken
Hårfärg: Ljus Guldblond? Med betoning på guld :P
Ögonfärg: Brun/gröna

Senaste....

Film du hyrde: Hyrde? Gör folk det fortfarande?
Film du köpte: New moon
Låten du lyssnade på: Timotej -vild
Låten du hade på hjärnan: Sjunger för mycket för att minnas? :/
Personen du ringde: Syster Lotta
TV program du tittade på: Jersey Shore säsong 2
Personen du tänkte på: Josefina...
Mat: Köttfärsås & Spagetti
Sport: Haha, hmm...VM i sommras
Dryck: Freeway cola light
Kläder: Svarta strumpor, blåa mjukisar, Ljusgula string, svart linne, svart BH..
Film: Arn - Hela Historien
Bil: Stoffes peugeot
Parfym : Escada

ANTAL...

Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte, hoppas inga :/
Gånger ditt namn varit med i tidningen:Brottaråren var det med några ggr, och när jag hade tagit en fin sommarpic som pappsen skickade in..
Ärr du har på kroppen: Haha, massa..Jag var galen när jag var liten!

SENASTE...


Bok du läste: Snabba cash
Personen du fick mail av: Jag får inte mejl...
Personen du fick brev av: Men brev hallå?
Personen du fick sms av: Sandy
Din familj åt middag tillsammans: Alla, så var det att tag sen...

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: vaknat, duschat, väntar på att pojkis ska komma hem från träningen...
Hur tidigt steg du upp: 10 typ
Gillar du att slåss: Gillar å gillar, jag e jävligt bra på det :D Hahaha...
Vad ska du göra ikväll: Kanske hälsa på morsan?
Är du seriös: Inte så ofta :/
Vad är du allergisk mot: Nickel
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray:En del ja :P
Kan du stå på händer: Ja
Favorit serie: Kungarna från tylösand, jersey shore, paradise hotel.. (gillar drama ;) )

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Var sak har sin tid :P
Är du glad nu: Nä, mest seg :P
Var du glad igår: Ah, det var en rolig dag :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Allt går la å dansa till :P men reggaton är hett :)
Stockholm är: Don't know..Har aldrig varit där...
Göteborg är: Bäst? :)
Kan du sjunga: Kanske :)
Mer värt än guld: Mina nära och kära..
Spaghetti eller makaroner:  Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, L.A
Ska bli skoj :Att åka till Egypten med gänget på torsdag
Ska inte bli skoj: ...
Väntar på: Min pojkvän..
Pålägg som gäller: tonfisk och ägg, mumma :)
Dagens dryck: Cola light, alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0