Godmorgon 06:48!

Halloj!

Jaa, är det normalt å vakna klockan typ tio i 7 när man somnar runt 3? :/
Aja..Sov ju ganska lång middag igår så, så kan det gå :P
Men Jag har provat massa linnen och bikinisar, checkat lite vad man skall ha med sig till Egypten...
Har ju runt typ 50 bikinisar, behöver nog inte ha med riktigt alla va? :P

Vart iaf glad igår för jag är ju beroende om Two and a half men, och blev helt ledesen när jag upptäckte att jag kollade på det sista avsnitten av säsong 7..Meeen, i USA har dom ju börjat sända säsong 8 så jag laddade ner dom m3 första avsnitten och kollade på igår, phu! :)

Men nu har jag ju inget å kolla på igen kom jag på... :(

Idag skall jag råplugga körkortsteori iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0