Söndag!

Yeah, då vart det söndag..vanligtvis så HATAR jag söndagar, men idag känns det endå okej..Eftersom Jag snart drar till Egypten :) 2 lediga veckor i paradiset med min älskling, familj och vänner! :)

I helgen så har vi börjar packa lite.. Känns skönt å vara lite påväg, för det är ju en del man måste fixa och så...
+ att då behöver jag inte akut tvätta så mycket sista minuten, för då har jag redan lagt undan det jag skall ha med mig :P

I helgen har vi kollat på maassa filmer oxå..

The Last Airbender - Helt okej, lite mysig, coola efekter...

Remember Me - Edward var på fel ställe och hånglade med fel brud... Haha nä.. Det var hemsk, lipade järnet, men den var inte jättebra..

Arn - Hela Historien - Bra ihopklippt version...Har bara sett den första innan och det var ju skit seg...Men jag gillar ju historia å så, så jag tycker den e bra :)

Predator - Cool film, gillar upplägget, storyn...Helt okej :)

Mirrors 2 - Bra, bättre än den första, bättre story lixom...



Haha, what can I say? Vi gillar å mysa å film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0