Om mig!

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mitt liv Dag
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta
utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – fula ovanor

Om Nilla..

Oj det är ganska svårt att skriva om sig själv endå.
Jag heter Pernilla Laila OSkarsson, är 24 år men känner mig som 18 :/ är blond, har brun/gröna ögon, är 170 cm lång.
Är kär, musikgalen, filmgalen, förlovad, knäpp, omogen, kurvig.
Gillar typ all slags musik, alla musikstilar har typ sin känsla, musik är typ som terapi för mig. Musik har typ hjälp mig genom massa bra och dåliga saker i mitt liv.
Film är typ mitt intresse, är typ galen i katastroffilmer, säg en och jag har sätt den. Typ; Day after tomorrow, The road, Book of Eli, The Legend, Dawn of the dead, 28 dagar senare, världarnas krig, waterworld, the postman osv :)
Slutade att bita på naglarna för typ 3-4 år sedan efter att ha bitit på dom hela mitt liv och har inte änns tänk tanken att göra den sen dess. Har upptäckt att jag har jävligt hårda naglar och älskar å fixa med dom, har kanske 100 nagellack.
Älskar smink, använder ganska mycket smink och det gillar jag att göra, och sklter faktiskt i vad folk tycker om det.
Har brottats typ 10 år och slutade när jag typ gick i 8:an, men älskar fortfarande brottning och ångrar varje dag att jag slutade.
Har 2 systrar Lotta & Carolin och dom är yngre än mig, och vi e bra buddies :)
Är lite typ halv labil i hur jag mår just för tillfället, jobbigt med framtiden och så, vet inte riktigt hur den ser ut...På ett dåligt sätt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0