Min bästa vän!

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min fösta kärlek
Dag 03 - Mitt liv dag
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta
utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23
– Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – fula ovanor


Min bästa vän
Min bästa vän heter Sandra Lagergren, hon är min andra hälft, även om jag har träffat Crille...
Det finns ingen som förstår mig bättre än hon, vi haft haft det så grymt jävla kuul ihop, gjort så sjuka saker.
Hon har hjälpt mig när jag bara ha velat lägga mig ner och dö. Då har hon varit där och hjälp mig upp igen och satt ett spritglas i handen, haha skämtosido! Jag ser sandra som min 3:dje syster och kommer alltid göra det, vill alltid finnas här för henne, vill alltid att hon skall finnas i mitt liv! Vill uppleva livet med dig vid min sida!
Jag älskar dej och jag är så tacksam för dig min Sandra! :) <3
Hahaha, va lämpligt att Love Changes (everyting) spelas på min spotify lista nu, det är ju våran :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0