Buhuu...

Jag är faktiskt lessen :(
Känns inte riktigt som en bra början på ett helt nytt år..
Stoffe har varit hemma med mej enda sen dagen innan nyår och nu ska han jobba imon :(
Han är den enda som kan få mig att inte tänka på massa jobbiga saker, för när jag är med han så är det bara han och jag, och hela världen är helt utanför.
Nu kommer det ikapp mig att allt är så jobbigt. Jag vet lixom inte änns vad jag skall jobba med, eller jo...Vill ju bli målare. Men hur skall jag kunna det? Hela min planering har ju gått fel. Skulle ju haft mitt jävla körkort för längesen, är så trött på att inte ha någonting att göra :(
Men ska verkligen bita ihop nu för att inte gräva ner mig, hålla mig så högt det går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0