Gaah!

Nu skall jag snart sova, idag har jag inte gjort ett SKIT!
Somnade as sent och vaknade as sent!
Min stackats Stoffe Poffe är sjuk! Stackats han...
Skall nog beställa en resa imon med, till kreta, Agina Marina! Någon som har varit där?
Imorgon skall jag på möte oxå, pisstråkigt!
Tycker inte om dom möterna, dom sätter bara en klump i magen på mig!
Vet ju inte vad jag vill, eller jo jag vet nog...Men räcker det inte att jag vet?
Orkar inte med det, vill bara fixa mitt körort nu, hitta ett jobb och börja mitt liv.
Imon skall jag börja råbantningen med, tror jag?
Måste ju nu, vill ju lixom trivas...

Aja, gotnatt eller ah, kommer la typ somna om 4 timmar men :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0