Onsdag!

Godmorgon folket!
Vaknade precis, har sovit som en sten natt verkligen, ganska skönt :)
Idag är det är bra dag för att Crille är ledig från idag tills på söndag.
Då är jag lycklig, för jag älskar att vara med han verkligen! :D
Vi pratade om vi skulle kanske dra ut å käka imon eller nåt, kanske gå på bio?
Men jag har typ redan sätt alla bra filmer på bio tror jag... Får kolla upp det där :p
Idag har jag tvättid, Åh så jäävla kuul...not...
Fast det typ är världens kättaste att tvätta här hos oss, eftersson tvättstugan ligger typ 2 meter från våran dörr och det är 5 stycken som slåss om tvätttider, så tycker jag att det är asjobbigt :P
Aja, men det är bara å gört...
Nu skall jag käka lite frulle...

Kiss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

grymt fin blogg du har btw! :)



svar: haha okej :D

allt bra idag? ^^

2011-01-05 @ 13:22:34
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0