Seg update.

Jaa, vad kslal jag säga? Har verkligen varit fullt upp...
Med sjukhus, uppkörningen å hej å hå.
Nu har iaf Crille opperarat sig och gipsat armen, han blir hemma i 6 veckor!
Någon som har tips om vad man kan göra för att man inte ska bli knäpp? :P
Nog för att jag älskar å ha Crille hemma hos mej, men vi måste nog göra något med för att inte bli helt galna :P

vad som hände när Crille bröt handen:
I måndags så hade vi varit ute hela dagen och kört för att dagen efter så hade jag uppkörningen, så jag Crille å mamma var ute och körde från typ 10 till 4, sen när vi kommer hem så e vi hemma i typ 15 minuter kanske och crille råkade smålla i sin hand i väggen stenhårt, så hans knoge typ flyttade sig 2 cm längre upp än vart den ska sitta :/
Så jag fick ringa mamma och be henne vända tillbaka igen och hämta oss för vi skulle till akuten.
Vi kommer till akuten och vi är typ 6 personer som sitter å väntar på han där i 7 timmar, det var ganska mysigt :P
Men stackars stoffe var jätteorolig. Men tillsist får vi åka hem och är klockan typ 1 på natten och jag hade uppkörning klockan 8.30 dagen efter....
Och jag var tvungen å duscha för mitt hår var helt äckligt, kommer la i säng å sover typ halv 3, 3.
Men jag kommer upp och åker å fan klarar den där jävla uppkörningen :P Haha, helt sjukt!
Sen när jag kommer hem så ringer crille sjukhuset och vid 4 skall han komma in och oppereras, jag och mamma kör dit han och jag åker med mamma hem och käkar med dom å så :)
Sen 7 timmar senade så är Crille klar...


Såhär fint ser det ut i Crilles hand ut nu!


Nu är det plugga som gäller för mig, har 8 veckor på mej att klara teoriprovet nu :)

...Funderar på att prova barnmatsdieten? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0