Bloggpause!

Hej hej!
Nu var det typ exakt en månad sedan jag skrev i bloggen.
Har tagit tag i mig sedan dess, bantning på hög nivå på G, ska nog inte änns säga vad mitt mål är :/
Men jag kämpar på å det känns as bra, iaf på matpunkten, är inte änns sugen på mat längre :/
Det har blivit på ett sjukt sätt, jag får typ panikångest bara av att tänka på att jag skulle käka mat...
Jag käkar modifast nu, alldså 1000 kalorier om dagen, absolut inte mer!
Lågintensiv träning, och mycket coca cola zero! Koffein och vätska blandatm bra för fettförbränningen!

Det jobbigaste med hela bantnig och mat gtejen är ju att jag igentligen är sjuk! Jag har ju ätstörnigar åt äggehållen när jag väl sägger igång, å det är jobbigt! Är faktiskt lite rätt för hur det kommer bli när jag väl har gått ner till det jag vill? KOmmer jag fatta det då, komer jag kunna äta igen då? För just nu blir jag bara äklad, speciellt av kolhydrater speciellt pasta och ris :/ Bröd gillar jag ju, men läskas inte utav att äta det. Potatis gillar jag också, men just nu känns det som jag inte kan andas utav bara tanken att jag skulle svälja ner det i min mage.
Hade unnadag igår, å jag fasade för den dagen hela veckan. Men jag köpte ca, 150 g smågodis, oj vad jag mådde dåligt när jag åt det...
Kanske inte ska belöna mig med godis om det inte känns bra? Men det känns så tråkigt också...åh, jävla ätstörnigar!!!

jag införskaffat mig en ny stegräknare också, skall gå 12 000 meter om dagen ink, träning i början iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0