Joooobbigt

Nu börjar dieten bli skitjobbig! :/
Känns som att jag kämpar varje sekund, är livrädd att det inte ska hända nåt och att jag bara plågar ihjäl mig själv i onödan...Idag är det torsdag iaf, imon är det fredag då fyller min lilla mask Sandra år, 25 år...Shit va tiden går fort! :S
Hoppas det blir fest imon, e skitrugen på att maxa sminket å bli full :)



Nyttiga drinkar tips:
Vodka eller annan starksprit (Ingen likör eller liknande)
7up Light eftersom jag tycker att den är godast utav (Lemondrickerna i light)
Pressad citron
Funlight, passande smak
Red bull light
frukt som passar färg och smak

Drick absolut INTE öl eller cider, hur mycket kolhydrater och kalorier/sockeri det som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0